Jumat, 25 Juli 2008

Janji Dalam Mimpi

Aku bermimpi dan aku terbuai..
Dalam indahnya bunga tidur bersama dia..
Berkejaran di dalam taman yang indah...
Menari-nari diiringi sang kupu-kupu
Terbuai aku dalam mimpi itu..
Akan indah cantikmu di saat itu..
Di saat aku begitu sayang dan cinta padamu...
Akankah semua itu berakhir duka..
Dalam mimpi yang mengalir bersama perasaanku..
Yang haus akan bayangan dan kasihmu..

Sungguh oh kasih...
Di dalam mimpi aku telah berjanji..
Untuk setia, tanpa menduakan cintamu...
Kabut misteri cinta itu menutupiku...
Begitu sejuk terhindar dari teriknya pilu..
Aku sesalkan bila kutak mampu...
Pertahankan cinta ini begitu saja...
Selama nafas ini masih ada..
Banyaklah usahaku mengindahkan dikau..
Malaikat cintaku...

Pabila dalam nyata, kucurahkan semua..
Semua Rasa yang terpendam ini...
Kan kujaga engkau... dan takkan kulepas..
Selalu engkau dan engkau sajalah..
Di dalam hatiku tuk berangan akan kasih sayang...
Selamanya cinta...hanya untuk engkau....
Comments
0 Comments

0 komentar:

Read This!!!

Protected by Copyscape DMCA Copyright Detector
 
;